Рихтер ТатьянаRykhter Tatiana2023-02-212023-02-212016Рихтер, Т. Взаємозв’язок структурних елементів моделі процесу формування професійних компетенцій учнів в умовах інтерактивного освітнього взаємодії [Текст] / Т. Рихтер // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. № 1 (1) – С. 40–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13024У статті розглянуто взаємозв'язок структурних елементів моделі процесу формування професійних компетенцій учнів в умовах інтерактивного освітнього взаємодії, що включає мотиваційно-цільову, методологічну, регламентаційну, організаційну, формуючу, змістовну, діагностичну та коригувальну підсистеми.In the article the interrelation of structural elements of the model of formation professional competences of students in interactive and educational interaction, including the motivation, objective, methodological, regulatory, organizational, formative, informative, diagnostic and corrective subsystem.ukінтерактивні методикомпетентністькомпетенціямодельстудент вузуформування професійної компетенціїinteractive methodscompetencecompetencymodelstudentUniversitythe formation of professional competenceВзаємозв’язок структурних елементів моделі процесу формування професійних компетенцій учнів в умовах інтерактивного освітнього взаємодіїRelationship of Structural Elements of Model of Formation Professional Competences of Students in Interactive and Educational InteractionArticle