Юрченко Катерина ВолодимирівнаYurchenko Kateryna Volodymyrivna2018-11-162018-11-162018-09Юрченко, К. В. До питання про використання мультимедіа та комп’ютерної анімації на уроках математики [Текст] / К. В. Юрченко // Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 12–14 вересня 2018 р., м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 141–142.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5795У тезах зазначено, що сучасними технологіями подання інформації на уроці, зокрема на математиці, є комп’ютерні мультимедійні презентації. Презентації на уроках математики використовуються в залежності від змісту, цілей і завдань уроку. Окремим способом підвищення ефективності засвоєння та розуміння інформації поданої на уроці є використання flash-анімацій. За допомогою застосування технологій flash-анімації на уроках можна створювати невеликі навчальні ролики, в яких за допомогою рухомих схем, зображень і тексту викладається фрагмент матеріалу, пропонованого для вивчення.The theses indicate that modern information technology presentations in the classroom, in particular mathematics, are computer multimedia presentations. Presentations in mathematics lessons are used depending on the content, goals and objectives of the lesson. A separate way to increase the efficiency of learning and understanding the information given in the lesson is the use of flash animations. With the use of flash-animation technology, you can create small tutorials in classes, in which, with the help of moving circuits, images and text, a fragment of the material offered for study is laid out.ukмультимедіаанімаціяflash-анімаціяматематикапрезентаціяpresentationmathematicsflash animationanimationmultimediaДо питання про використання мультимедіа та комп’ютерної анімації на уроках математикиThe Question of Using Multimedia and Computer Animation in Mathematics LessonsConferencePapers