Бойченко Марина АнатоліївнаBoichenko Maryna AnatoliivnaЧуричканич Ірина ЕдуардівнаChurychkanych Iryna Eduardivna2022-01-132022-01-132021Бойченко, М. А. Теорія когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США: історія і сучасність [Текст] : [монографія] / М. А. Бойченко, І. Е. Чуричканич. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. – 184 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11756Монографія присвячена обґрунтуванню теоретичних та практичних засад теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США в історичній ретроспективі та в умовах сучасності. У роботі окреслено концептуальні та історичні засади теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США; напрями розвитку теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США; прогностичний потенціал імплементації теорії когнітивної візуалізації в закладах вищої освіти Великої Британії, США та України. Монографія адресується широкому педагогічному загалу – викладачам закладів вищої освіти, науковим працівникам, аспірантам, студентам, учителям закладів загальної середньої освіти та іншим зацікавленим в удосконаленні й підвищенні інноваційності освітнього процесу сторонам.The monograph is devoted to substantiating the theoretical and practical foundations of the theory of cognitive visualization in the pedagogical thought of Great Britain and the United States in historical retrospective and in modern conditions. The study outlines the conceptual and historical foundations of the theory of cognitive visualization in the pedagogical thought of Great Britain and the United States; directions of development of the theory of cognitive visualization in pedagogical thought of Great Britain and the USA; prognostic potential of implementation of the theory of cognitive visualization in higher education institutions of Great Britain, the USA and Ukraine. The monograph is addressed to a wide pedagogical community – teachers of higher education institutions, researchers, postgraduate students, students, teachers of general secondary education institutions and other stakeholders interested in improving and enhancing the innovation character of the educational process.ukкогнітивна візуалізаціятеорія когнітивної візуалізаціїпедагогічна думкаВелика БританіяСШАcognitive visualizationtheory of cognitive visualizationpedagogical thoughtGreat BritainUSAТеорія когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США: історія і сучасністьTheory of Cognitive Visualization in Pedagogical Thought of Great Britain and the USA: History and ModernityMonograph