Міронова M. Ю.Mironova M. Yu.2018-09-102018-09-102010Міронова, M. Ю. Особливості фахової освіти психологів-консультантів в умовах післядипломної перепідготовки [Текст] / M. Ю. Міронова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 251–259.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5252У статті розкрито особливості фахової освіти психологів-консультантів в умовах післядипломної перепідготовки. Обґрунтовано необхідність організації спеціально побудованих умов у вищій школі для вправлення цілеспрямованого впливу на особистість майбутнього психолога-консультанта з метою формування в нього професійної готовності.The author describes the features of special education counselors in graduate training. The necessity of organizing specially organized conditions in higher education for the implementation of a deliberate action on the identity of the future clinical psychologist to form his job alert.психолог-консультантфахова перепідготовка психологівпсихологічне консультуванняпіслядипломна підготовкафахова освіта психологівклієнтpsychological consultantprofessional retraining of psychologists and psychological counselinggraduate trainingpsychological professional educationclientОсобливості фахової освіти психологів-консультантів в умовах післядипломної перепідготовкиPeculiarities of Professional Education of Psychological Consultants in Conditions of Graduate TrainingArticle