Кравченко Анатолій ІвановичKravchenko Anatolii IvanovychКолодяжна Тетяна ОлексіївнаKolodiazhna Tetiana Oleksiivna2019-02-212019-02-212019-02-15Кравченко, А. І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школи [Текст] / А. І. Кравченко, Т. О. Колодяжна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 177–179.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6708Статтю присвячено проблемі психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школи. Розглядаються питання розробки методики розвитку навичок читання у даної категорії дітей.Статья посвящена проблеме психолого-педагогического сопровождения младших школьников с дислексией в условиях современной общеобразовательной школы. Рассматриваются вопросы разработки методики развития навыков чтения у данной категории детей.The article is devoted to the problem of psychological and pedagogical support of younger schoolchildren with dyslexia in the conditions of a modern comprehensive school. The development of methods for the development of reading skills in this category of children is considered.ukdyslexiadevelopment of reading skillsmethods of primary educationpsychological and pedagogical supportдислексіярозвиток навичок читанняметодика початкового навчанняпсихолого-педагогічний супровід.дислексияразвитие навыков чтенияметодика начального обученияпсихолого-педагогическое сопровождениеПсихолого-педагогічний супровід молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школиPsychological-Pedagogical Support of Junior Schoolchildren with Dyslexia in Conditions of Modern General EducationArticle