Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychПлавінська ІринаPlavinska Iryna2023-10-032023-10-032023Плавінська І. Особливості процесу виховання ціннісного ставлення до природи у дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] / І. Плавінська ; науковий керівник О. Колишкін // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 225–230.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13874У статті розкрито особливості процесу виховання ціннісного ставлення до природи у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах сучасного освітнього процесу. Наголошується, що зазначений процес припускає звернення не тільки до інтелектуальної, а й насамперед, до емоційної та вольової складових особистості. Констатується, що процес виховання ціннісного ставлення до природи у дітей означеної нозології повинен ґрунтуватись на використанні певної системи виховних впливів на особистість, необхідних для формування нового типу ставлення до природи.The article reveals the peculiarities of the process of nurturing a valuable attitude to nature in children with intellectual disabilities in the conditions of the modern educational process. It is emphasized that the specified process involves addressing not only the intellectual, but also, first of all, the emotional and volitional components of the personality. It is stated that the process of nurturing a valuable attitude towards nature in children of the specified nosology should be based on the use of a certain system of educational influences on the personality, necessary for the formation of a new type of attitude towards nature.ukвихованняціннісне ставленняприродадіти з інтелектуальними порушеннямиосвітній процесeducationvalue attitudenaturechildren with intellectual disabilitieseducational processОсобливості процесу виховання ціннісного ставлення до природи у дітей з інтелектуальними порушеннямиPeculiarities of the Process of Nurturing a Valuable Attitude to Nature in Children with Intellectual DisabilitiesArticle