Переяслова Світлана ЛеонідівнаPereiaslova Svitlana Leonidivna2024-07-152024-07-152024Переяслова С. Корекційна робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями засобами рухової активності [Текст] / С. Переяслова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 59–64.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15245У статті розглянуто роль рухової активності у корекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Відзначено взаємозв’язок між розвитком рухової активності та інтелектуальних здібностей дітей. Окреслено моторну, пізнавальну, емоційну та соціальну сфери розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. Охарактеризовано вплив рухової активності на кожну із зазначених сфер.The article examines the role of motor activity in correctional work with children with intellectual disabilities. The relationship between the development of motor activity and intellectual abilities of children is noted. The motor, cognitive, emotional and social spheres of development of children with intellectual disabilities are outlined. The influence of motor activity on each of the specified spheres is characterized.ukкорекційна роботаінтелектуальні порушенняспеціальна освітарухова активністьзаклад спеціальної освітиcorrectional workintellectual disabilitiesspecial educationmotor activityspecial education institutionКорекційна робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями засобами рухової активностіCorrective Work with Children with Intellectual Disabilities by Means of Physical ActivityArticle