Петровська Ю. В.Petrovska Yu. V.2018-05-232018-05-232011Петровська, Ю. В. Вправи для формування англомовної комунікативної компетенції майбутніх судноводіїв з використанням стратегії перефразування [Текст] / Ю. В. Петровська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 345–355.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4841У статті розкрито необхідність навчання майбутніх судноводіїв правильно інтерпретувати інформацію, використовуючи стратегію перефразування під час роботи з морськими публікаціями, особистого контакту з членами екіпажу або розмови по УКВ радіо. Доцільність навчання студентів свідомо оперувати стратегією перефразування було продемонстровано на основі комплексу вправ в усному і писемному мовленні.The article reveals the importance of teaching future deck officers to interpret the information applying the strategy «paraphrase» while reading marine publications or transmitting data face-to-face or by VHF radio from ship to ship or from ship to shore station. In order to prove successful strategy training the complex of tasks was elaborated in oral and written speech.ukкомунікативна компетенціястратегія перефразуваннякомплекс вправспеціальність «Судноводіння»communicative competencestrategy paraphrasecomplex of tasksNavigation departmentВправи для формування англомовної комунікативної компетенції майбутніх судноводіїв з використанням стратегії перефразуванняTasks for Developing Deck Officer's Communicative Competence in English Language with the Help of ParaphraseArticle