Смирнов Владислав АнатолійовичSmyrnov Vladyslav Anatoliiovych2018-05-292018-05-292011Смирнов, В. А. Новітня педагогіка: проблема дефініції [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 105–114.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4858У статі розглянуті закономірності виникнення й становлення новітньої педагогіки, актуальні на етапі переходу від індустріального до постіндустріального (інформаційного) суспільства. Запропонована логічна процедура (дефініція) надання фіксованого змісту поняттю педагогіки сучасності та найближчого майбутнього. Обґрунтована доцільність вживання терміну «інформаційна педагогіка».Laws governing appearance and formation of newest pedagogy are examined on the stage of passage from the industrial to the post-industrial (information) society. Is proposed the logical procedure (definition) of giving the fixed value to the concept of pedagogy of the present and nearest future. The expediency of using the term «information pedagogy» is substantiated.ukпедагогікаіндустріальнийпостіндустріальнийінформаціяінформаційне суспільствопарадигма навчанняінформаційна педагогікаpedagogyindustrialpost-industrialinformationinformation societyparadigm of teachinginformation pedagogyНовітня педагогіка: проблема дефініціїNewest Pedagogy: Problem of the DefinitionArticle