Давидов Павло ГригоровичDavydov Pavlo Hryhorovych2018-12-212018-12-212010Давидов, П. Г. Роль і місце інтернет-технологій у професійній освіті майбутнього вчителя [Текст] / П. Г. Давидов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 237–246.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6269У статті проаналізовано онтологічну і гносеологічну сутність освітнього процесу в новому інформаційно-освітньому просторі, зокрема застосування інформаційних технологій та інноваційних методів у багаторівневому, безперервному процесі підготовки професіонала. Розглянуто гносеологічну роль пізнання і практики у формуванні особистості професіоналаThe article examines the ontological and epistemological nature of the educational process in the new information and educational space. Use of information technologies and innovative techniques in multilevel and continuous process of training professional. We consider the epistemological role of knowledge and practice in the formation of a professional.ukосвітаінформаціятехнологіїмультимедіапізнанняінформаційно-освітній простірeducationinformationmiltimediacognitioneducational environmentВища освіта в інформаційно-освітньому просторі: онтологічно-гносеологічний аналізHigher Education in Information and Educational Environment: Ontological-Epistemological AnalysisArticle