Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaСоловйова Анастасія АндріївнаSoloviova Anastasiia Andriivna2018-03-202018-03-202018-02-15Соловйова, А. А. Логіко-математичні ігри як засіб формування логічного мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення / А. А. Соловйова, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С.40–442524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4316У статті висвітлюються особливості логіко-математичних ігор як засобу формування мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення.В статье освещается особенности логико-математических игр как средства формирования мышления старших дошкольников с тяжелыми нарушениями речи.The article describes the features of logic and mathematical games as a way of thinking in older preschool children with severe speech disorders.ukтяжкі порушення мовленнялогіко-математичні ігримисленняsevere speech impairmentlogic and mathematical gamesthinkingтяжелые нарушения речилогико-математические игрымышлениеЛогіко-математичні ігри як засіб формування логічного мислення старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовленняLogic and Mathematical Games as a Means of Forming the Logical Thinking of Senior Preschool Children with Severe Speech ImpairmentArticle