Дегтяренко Тетяна МиколаївнаDehtiarenko Tetiana Mykolaivna2017-02-132017-02-132015Дегтяренко, Т. М. Нова освітня парадигма та роль спеціальних шкіл у професійній підготовці підлітків з вадами психофізичного розвитку [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич, ДДПУ ім. Івана Франка. – 2015. – № 3 (122). – С. 27–31.2308-4634https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1029В статті проведено аналіз проблем та перспектив професійно-трудового навчання дітей та підлітків з вадами психофізичного розвитку у сучасних економічних умовах. Висвітлено проблеми практики у дотриманні принципу наступності професійно-трудової підготовки молоді з вадами психофізичного розвитку за потреб ранку праці та роль спеціальних шкіл у забезпеченні його реалізації. Розкрито сутність пошуків сучасної моделі професійно-трудової підготовки дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах спеціального навчального закладу. Вказано, що у наступній публікації буде продовжено аналіз методологічної сутності сучасних освітянських реформ та визначено їх вплив на якість професійно-трудової підготовки учнів з вадами психофізичного розвитку.В статье проведен анализ проблем и перспектив профессионально-трудового обучения детей и подростков с нарушениями психофизического развития в современных экономических условиях. Освещено проблемы практики в соблюдении принципа преемственности профессионально-трудовой подготовки молодежи с нарушениями психофизического развития соответственно потребностям рынка труда и роль специальных школ в обеспечении его реализации. Раскрыто сущность поисков современной модели профессионально-трудовой подготовки детей с нарушениями психофизического развития в условиях специального учебного заведения. Указано, что в следующей публикации будет продолжен анализ методологической сущности современных образовательных реформ и определено их влияние на качество профессионально-трудовой подготовки учеников с нарушениями психофизического развития.The article analyzes the problems and prospects of professional-labor training of children and young people with impaired mental and physical development in the current economic conditions. The problems of practice in compliance with the principle of continuity of professional-labor training for young people with impaired mental and physical development according to the needs of the labor market and the role of special schools in providing its implementation. Author has revealed the essence of searches of modern model of professional-labor training of children with impaired mental and physical development in a special school. The author pointed out that in the next article will continue to review the methodological essence of modern educational reforms and their impact on the quality of professional-labor training pupils with impaired mental and physical development.ukмодель трудової підготовкипрофесійно-трудова підготовкарозумово відсталі учніспеціальні школинавчальні заклади І-ІІ рівня акредитаціїмодель трудовой подготовкипрофессионально-трудовая подготовкаумственно отсталые ученикиспециальные школыучебные заведения I-II уровня аккредитацииmodel of labor trainingprofessional-labor trainingmentally impaired pupilsspecial schoolseducational institutions I-II levels of accreditationНова освітня парадигма та роль спеціальних шкіл у професійній підготовці підлітків з вадами психофізичного розвиткуНовая образовательная парадигма и роль специальных школ в профессиональной подготовке подростков с нарушениями психофизического развитияNew Educational Paradigm and the Role Of Special Schools in the Training of Young People with Impaired Mental and Physical DevelopmentArticle