Крилова ВалентинаKrylova Valentyna2019-03-252019-03-252018Крилова, В. Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках математики шляхом організації самостійної діяльності [Текст] / В. Крилова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 54–56.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6998У статті проаналізовано потребу сучасної школи у створенні умов, за яких кожен учень мав би змогу навчатися самостійно здобувати необхідну інформацію, використовуючи її для власного розвитку. Розглядаються різні форми самостійної роботи на уроках , які дають змогу кожному учневі відчувати себе в активному навчальному процесі.In the article the requirement of modern school is analysed in conditioning, at that every student would have the opportunity to study independently to obtain necessary information, using her for own development. The different forms of independent work are examined on lessons that give an opportunity to every student to feel in an active educational process.ukпотреба сучасної школи у створенні умовнеобхідних для самостійного здобування інформаціїrequirement of modern school in conditioningnecessary for independent acquisition of necessary informationФормування самоосвітньої компетентності учнів на уроках математики шляхом організації самостійної діяльностіForming of Self-Education Competence of Students on the Lessons of Mathematics by Organization of Independent ActivityArticle