Бахмат НаталіяBakhmat Nataliia2021-09-152021-09-152020Bakhmat, N. Students Social Health Formation in the Conditions of Distance Learning [Text] / N. Bakhmat // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 9 (103). – С. 98–109. – DOI: 10.24139/2312-5993/2020.09/098-109.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11229The article analyzes the theoretical aspects of the students’ social health formation in terms of distance learning, substantiates the issues covered in the scientific literature on improving the level of social health of students. It is established that formation of students’ social health in the conditions of distance learning depends on their readiness to fully realize themselves in society, the ability to unleash their potential in all areas of the social environment, the ability to apply modern technologies for learning and the ability to overcome psychological barriers to communication with a teacher, peers and self-organization.У статті здійснено аналіз теоретичних аспектів формування соціального здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано висвітлені в науковій літературі питання щодо підвищення рівня соціального здоров’я студентів. Уточнено поняття «соціальне здоров’я студентів», яке включає в себе такі ключові дефініції, як готовність особистості до повної реалізації себе в суспільстві, уміння взаємодіяти з мікро-, мезо- та макросередовищем, високий рівень соціальної і правової відповідальності, уміння використання власного потенціалу в усіх сферах соціального середовища. Установлено, що формування соціального здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання залежить від готовності студентів до повної реалізації себе в суспільстві, уміння розкрити власний потенціал у всіх сферах соціального середовища, уміння застосовувати сучасні технології для навчання та вміння долати психологічні бар’єри під час комунікації з викладачем, однолітками та самоорганізації. З’ясовано, що впровадження дистанційного навчання в освітній процес ЗВО спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу; формування таких особистісних якостей студентів, як: уміння здійснювати комунікацію (безпосереднє спілкування за допомогою ІТ засобів), критичне мислення, самоорганізація та вміння навчатись самостійно. Окрім того, дистанційне навчання виконує й виховну функцію – сприяє формуванню провідних якостей студентів: активність, самостійність, самовдосконалення, творчість. Визначено, що серед переваг дистанційного навчання виділяють: можливість навчатися в будь-який час; можливість навчатися у власному темпі; можливість навчатися в будь-якому місці; високі результати навчання; мобільність; доступність навчальних матеріалів; дистанційна освіта дешевше; зручність для викладача; індивідуальний підхід.enhealthsocial healthdistance educationdistance learninghigher educationstudentssocial environment factorsздоров’ясоціальне здоров’ядистанційна освітадистанційне навчаннявища освітастудентифактори соціального середовищаStudents Social Health Formation in the Conditions of Distance LearningФормування соціального здоров’я студентів в умовах дистанційного навчанняArticle0000-0001-6248-846810.24139/2312-5993/2020.09/098-109