Гаврило Олена ІллівнаHavrylo Olena Illivna2020-03-112020-03-112018Гаврило, О. І. Формування емоційно-ціннісного компонента екологічної культури дошкільників методами естетичного виховання [Текст] / О. І. Гаврило // Навчання й виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у викликах сьогодення : колективна монографія. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 25–41.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8758У розділі розглянуто питання поєднання екологічного і естетичного виховання дітей дошкільного віку з метою формування ціннісного компонента екологічної культури дитини. Враховуючи переважання емоційної складової у сприйманні довкілля дитиною дошкільного віку, освітній процес повинен бути спрямований на створення позитивного образу об'єктів і явищ. Різні методи естетичного виховання найкраще сприяють цьому.The section deals with the combination of ecological and aesthetic education of preschool children in order to form a valuable component of the child's ecological culture. Given the predominance of the emotional component in the perception of the environment by a child of preschool age, the educational process should be aimed at creating a positive image of objects and phenomena. Different methods of aesthetic education best contribute to this.ukдіти дошкільного вікуекологічна культураестетичне вихованняenvironmental cultureaesthetic educationpreschool childrenФормування емоційно-ціннісного компонента екологічної культури дошкільників методами естетичного вихованняFormation of Emotional-value Component of Ecological Culture of Preschool Children by Methods of Aesthetic EducationBook chapter