Гордієнко Юлія ЮріївнаHordiienko Yuliia Yuriivna2021-07-222021-07-222021Гордієнко, Ю. Ю. Фітотерапія в роботі з дітьми з порушенням мовлення [Текст] / Ю. Ю. Гордієнко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 7–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11108У статі здійснюється теоретичне узагальнення використання фітотерапевтичного методу корекції порушень мовлення у дітей; визначається місце даного не традиційного методу у комплексному корекційному впливі на розвиток, та психоемоційний стан дітей з мовленнєвими порушеннями. Охарактеризовано особливості застосування фітотерапії, на основі індивідуального підходу до кожної дитини, визначення її потреб.The article provides a theoretical generalization of the use of phytotherapeutic method of correction of speech disorders in children; the place of this non-traditional method in the complex corrective influence on development and the psycho-emotional state of children with speech disorders are determined. The peculiarities of phytotherapy application on the basis of individual approach to each child are defined, having defined its needs.ukфітотерапіядіти з порушенням мовленняне традиційні методи корекціїкорекційна роботаphytotherapychildren with speech disordersnon-traditional correction methodscorrection workФітотерапія в роботі з дітьми з порушенням мовленняPhytotherapy in Working with Children with Speech DisordersArticle