Попова Юлія ВолодимирівнаPopova Yuliia Volodymyrivna2021-07-272021-07-272021Попова, Ю. В. Формування навичок самообслуговування – як чинник культури поведінки дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ю. В. Попова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 252–257.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11153У статті наголошено на важливості формування навичок самообслуговування в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Підкреслено вплив сформованих навичок самообслуговування на культуру поведінки. Представлено диференціацію навичок самообслуговування на такі групи, як: навички прийому їжі; гігієнічні навички; навички охайності; навички одягання та роздягання; поведінкові навички. Зазначено, що успішне формування навичок самообслуговування у дітей із затримкою психічного розвитку є основою їхньої успішної соціалізації.The article emphasizes the importance of developing self-care skills in children with mental retardation of preschool age. The influence of the formed self-service skills on the culture of behavior is emphasized. Differentiation of self-service skills into such groups as: eating skills; hygienic skills; tidiness skills; dressing and undressing skills; behavioral skills. It is noted that the successful formation of self-care skills in children with mental retardation is the basis of their successful socialization.ukнавички самообслуговуваннядіти із затримкою психічного розвиткудошкільний вікself-care skillschildren with mental retardationpreschool ageФормування навичок самообслуговування – як чинник культури поведінки дошкільників із затримкою психічного розвиткуFormation of Self-Care Skills - as a Factor in the Culture of Behavior of Preschoolers with Mental RetardationArticle