Семенова Ольга ОлександрівнаSemenova Olha Oleksandrivna2017-11-172017-11-172013Семенова, О. О. Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів [Текст] / О. О. Семенова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 254–262.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2840У статті на основі аналізу вивченої психолого-педагогічної літератури визначається сукупність педагогічних умов, що сприяють результативному формуванню функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів у процесі фахової підготовки. Доведено, що результативність формування функціональної компетентності майбутніх педагогів-філологів визначається дією сукупності умов, а не переважанням однієї чи декількох.In this article on the ground of analysis of pedagogical and psychological literature the set of pedagogical conditions which influence to the formation of functional competence of future teachers-philologists in the process of special preparation are defined. It is proved that the effectiveness of forming of functional competence of future teachers-philologists are defined by the influence of totality of conditions, but not one or several.ukпедагогічна умовафункціональна компетентністьучитель-філологpedagogical conditionfunctional competenceteacher-philologistПедагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх учителів-філологівPedagogical Conditions of Formation of Functional Competence of Future Teachers-PhilologistsArticle