Пушкар Лариса ВікторівнаPushkar Larysa Viktorivna2025-06-262025-06-262025Пушкар, Л. В. Методичні рекомендації до навчальної пропедевтичної практики в ЗЗСО (педагогіка і психологія) [Текст] : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта / Л. В. Пушкар ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025. – 23 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17150Методичні рекомендації містять впорядковуваний методичний та практичний матеріал, що дозволить здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта познайомитись з необхідним обсягом інформації щодо проходження навчальної пропедевтичної практики в ЗЗСО (педагогіка і психологія); представлено опис навчальної дисципліни та вимог до проходження навчальної пропедевтичної практики. Методичні рекомендації розроблено у відповідності до робочої програми і чинної освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта.Methodological recommendations take into account Practical material that supports people's health (bachelor's) level of higher education in the specialty 013 Primary education to get acquainted with the necessary amount of information on completing educational propaedeutic practice in ZZSO (pedagogy and psychology); The above description of the system is the same as before educational propaedeutic practice. The methodology of recommendations is based on the effectiveness of the programs of the current educational and professional program for the preparation of bachelors in the specialty 013 Primary education.ukнавчальна пропедевтична практикакомпетентністьпедагогікапсихологіяорганізаціяплануваннязавданняeducational propaedeutic pedagogypsychologyorganizationplanningtasksМетодичні рекомендації до навчальної пропедевтичної практики в ЗЗСО (педагогіка і психологія)Methodological Recommendations on Best Practices in GSEE (Pedagogy Psychology)Guidelines