Фокшек А. В.Fokshek A. V.2018-01-242018-01-242012Фокшек, А. В. Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя [Текст] / А. В. Фокшек // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 309–315.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3735У статті узагальнено теоретичні положення щодо суті понять «інновація», «управління» та «суб'єкт-суб'єктне управління». Проаналізовано шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх учителів до суб'єкт-суб'єктного управління та встановлено характерні зв'язки суб'єкт-суб'єктного управління з професійною педагогічною підготовкою.In the scientific article the theoretical position about the merits of the concepts of «innovation», «management» and «subject-subjective management» are generalized. We analyze effective ways of professional future teachers training to subject-subjective management and set specific subject-subjective management relationship with a professional teacher training.ukінноваціяінновація в освітіновизнаінноваційна освітня технологіяуправліннясуб'єкт-суб'єктне управлінняinnovationinnovation in educationinnovationinnovative educational technologymanagementsubject-subject managementСуб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителяSubject-Subjective Management as Innovative Way Training of Future TeacherArticle