Генкал Світлана ЕдуардівнаGenkal Svitlana EduardivnaБугрим Анна ОлегівнаBuhrym Anna Olehivna2021-01-142021-01-142020Бугрим, А. О. Впровадження технології «ситуація успіху» на уроках біології у закладах загальної середньої освіти [Текст] : магістер. робота / А. О. Бугрим ; науковий керівник С. Е. Генкал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 76 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9739У роботі обґрунтовується методика впровадження технології «ситуація успіху» на уроках біології. Розглядається структура, алгоритм створення «ситуації успіху» та необхідність використання акмеологічного підходу. Розкривається сутність технології та шляхи її впровадження на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи щодо впровадження технології «ситуація успіху» в навчальний процес. Визначено результативний компонент авторської методики – підвищення рівня мотивації навчальної діяльності та рівня навчальних досягнень.The paper substantiates the method of implementation of «success situation» technology at the biology lessons. The structure, the algorithm of creating a «success situation» and the necessity of usage an acmeological approach are considered. The essence of technology and the ways of its introduction at the biology lessons are revealed. The pedagogical conditions and methodological approaches to the implementation of «success situation» technology in the educational process are outlined. The efficient component of the author’s methodology namely increasing the level of motivation of educational activity and the level of educational achievements is determined.ukситуація успіхуурок біологіїакмеологічний підхідпедагогічні умовимотиваціяsuccess situationbiology lessonacmeological approachpedagogical conditionsmotivationВпровадження технології «ситуація успіху» на уроках біології у закладах загальної середньої освітиImplementation of «Success Situation» Technology at the Biology Lessons in General Secondary Education InstitutionsMasters