Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo ViktorovychКаленик Віктор ІвановичKalenyk Viktor Ivanovych2017-04-242017-04-241996Каленик, В. І. Пошук інваріантів у змісті шкільного курсу фізики [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Стандарти фізичної освіти у середній школі України : матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції. – Чернігів, 1996. – С. 33–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1727Варіативність методик викладання, інформації, що використовується у навчальному процесі, не означає відсутність спільного у навчальному змісті. Виявлення спільного - одна з важливих задач методики фізики. Пропонуються шляхи аналізу змісту освіти, що допоможе встановити внутрішню відповідність підручників до шкільних програм.Variability teaching methods, information used in the learning process does not mean the absence of a joint in the educational content. Identifying common - one of the important problems of physics techniques. Ways analysis of educational content that will help establish internal compliance programs in school textbooks.ukкомпонентструктурний елементцілісні уявленняформуванняістотні ознакиваріативністьінваріантністьstructural elementcomponentholistic viewformationessential featuresvariabilityinvarianceessential featuresПошук інваріантів у змісті шкільного курсу фізикиSearch Invariants in the Content of School Physics СourseArticle