Усенко Н. М.Usenko N. M.2019-10-282019-10-282008Усенко, Н. М. Евристичне навчання – важливий дидактичний чинник у формуванні пізнавальної самостійності учнів [Текст] / Н. М. Усенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 260–266.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7809У статті розглядається проблема евристичного навчання як важливий дидактичний чинник у формуванні пізнавальної самостійності в учнів. Здійснюється аналіз поглядів різних авторів на специфіку та можливості евристичного навчання і з’ясовуються способи формування пізнавальної самостійності в умовах цієї технології.This article is devoted to the problem of heuristic education as an important didactic reason in forming cognitive independence of pupils. The author has analysed of different authors’ points of view concerning the specific character and opportunities of heuristic education and tried to find out the methods of forming cognitive independence on the conditions of this technology.ukевристичне навчаннядидактичний чинникпізнавальна самостійність учнівheuristic educationdidactic reasoncognitive independence of pupilsЕвристичне навчання – важливий дидактичний чинник у формуванні пізнавальної самостійності учнівHeuristic Learning is an Important Didactic Factor in Formation of Cognitive Independent ActivityArticle