Кравченко Зоя ІванівнаKravchenko Zoia Ivanivna2019-01-112019-01-112015Кравченко, З. І. Особливості організації самостійної роботи учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу за дворівневим підручником [Текст] / З. І. Кравченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 5/6. – С. 5–12.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6525В статті розглянуто особливості організації самостійної роботи учнів за дворівневим підручником, зокрема виділено чотири основні етапи: стимулюючо- мотиваційний, навчаючий, діагностико-коректуючий, контрольно-оціночний. Виділено види навчального матеріалу для організації самостійної роботи учнів: описуючий, пояснюючий, приписуючий, пов’язуючий та запропоновано відповідні завдання.The article deals with the peculiarities in organizing the pupils’ independent work with the use of a two-level textbook. Four major stages are singled out. They are a stimulating and motivating stage, a training stage, a diagnosing and correction stage, and that one of control and evaluation. The emphasis is made on the types of educational material for organizing the pupils’ independent work. Appropriate tasks are suggested.ukсамостійна роботаетапидворівневий підручникметоддіяльністьдиференціація навчанняindependent workstagestwo-level textbookmethodactivitydifferentiation of learningОсобливості організації самостійної роботи учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу за дворівневим підручникомSome Peculiarities in Organizing the Pupils’ Independent Work while Teaching Them Algebra and Basis of Analysis with the Use of a Two-Level TextbookArticle