Устименко-Косоріч Олена АнатоліївнаUstymenko-Kosorich Olena Anatoliivna2018-05-042018-05-042012Устименко-Косоріч, О. А. Культурологічний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи [Текст] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.482–490.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4732У статті розглянуто етапи та шляхи розвитку сербської баянно-акордеонно'і школи з урахуванням соціокультурних та національно-ментальних координат локально зазначеної країни. Визначено, що баянно-акордеонна школа Сербії є показником зміни «культурного знаку» суспільства, яка трансформується у процесі еволюціїісторико-культурних домінант країни.The article describes the stages and the development of the Serbian accordions school sociocultural and national mental coordinate locally designated country. Determined that accordions school is an indicator of change in Serbia «cultural character» of society, which is transformed in the process of the evolution of historical and cultural landmarks of the country.ukбаян-акордеоншколаіміджкультурний образтрансформаціямистецтвоосвітакультураaccordionschoolimagecultural imagetransformationarteducationcultureКультурологічний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школиCulturological Analysis of the of Srbian Development of Srbian Accordeon SchoolArticle