Острянко Т. С.Ostrianko T. S.2021-03-022021-03-022018Острянко, Т. С. Здоров’язбережувальні технології як наукова проблема [Текст] / Т. С. Острянко // Проблеми здоров’я людини та фізичної реабілітації : матеріали ІV Всеукраїнської дистанційної науково-практичної інтернет-конференції / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; редкол.: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, М. О. Лянной та ін., відповід. ред. Я. М. Копитіна, наук. ред. М. О. Лянной. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 179–184.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10270У статті розкрито сутність здоров’язбережувальних освітніх технологій як наукової проблеми. Автором обгрунтовано необхідність використання здоров’язбережувальних освітніх технологій у навчальному процесі.The article reveals the essence of health-saving educational technology as a scientific problem. The author substantiates the necessity of use of health-saving educational technologies in the educational process.ukздоров’язбережувальні технологіїнавчальний процесздоров’ямодернізація освітиhealth aterials technologyeducationhealthmodernization of educationЗдоров’язбережувальні технології як наукова проблемаHealth Care Technologies as a Scientific ProblemArticle