Копилець Євгеній ВікторовичKopylets Yevhenii Viktorovych2021-06-162021-06-162020Копилець, Є. В. Із досвіду створення навчальної програми з позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму «Геоекологічне краєзнавство» [Текст] / Є. В. Копилець // П’яті Сумські наукові географічні читання : збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції, (9–11 жовтня 2020 р., м. Суми) / СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства ; [упорядник А. О. Корнус]. – Елект. текст. дані. – Суми, 2020. – С. 120–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10941Розроблена навчальна програма основного рівня розрахована на опанування вихованцями середнього та старшого підліткового віку і передбачає навчання упродовж трьох років. На опрацювання навчального матеріалу кожного року відводиться 216 годин, які відповідно до усталеної практики підготовки навчальних програм із позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму розподілені між двома блоками: власне «Геоекологічним краєзнавством» (166 год. для 1-го року навчання; 170 год. для 2-го року навчання; 174 год. для 3-го року навчання) та «Туристсько-спортивною та фізичною підготовкою» (50 год. для 1-го року навчання; 46 год. для 2-го року навчання; 42 год. для 3-го року навчання).The developed curriculum of the basic level is designed for mastering by pupils of middle and senior teenage age and provides training for three years. Each year, 216 hours are allocated for the study material, which in accordance with the established practice of preparing curricula for extracurricular education in tourism and local lore are divided between two blocks: the actual "Geoecological local lore" (166 hours for the 1st year; 170 hours for 2nd year of study; 174 hours for the 3rd year of study) and "Tourist-sports and physical training" (50 hours for the 1st year of study; 46 hours for the 2nd year of study; 42 hours for 3rd year of study).ukнавчальна програмаcurriculumгеографічне краєзнавствоgeographical local loreгеоекологічне краєзнавствоgeoecological local loreІз досвіду створення навчальної програми з позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму «Геоекологічне краєзнавство»From the Experience of Creating a Curriculum for Extracurricular Education in Tourism and Local Lore "Geoecological Local lore"Article