Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262007Каленик, М. В. Комп’ютерні технології при використанні графіків на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик // Фізика та астрономія в школі. – 2007. – № 4. – С. 28–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1767Кожний накреслений графік повинен бути обговореним з учнями так, щоб, по-перше, були чітко з’ясовані всі сторони відповідного фізичного явища, які за його допомогою зображуються, і, по-друге, щоб він став базою для обговорення учнями інших питань, які приводять до більш глибокого вивчення фізичних явищ. Ця вимога підкреслює необхідність пошуку такої методики введення графіків, щоб вони виконували зазначені функції в навчанні фізики.Each drawn schedule should be discussed with the students so that, at first, been clearly elucidated all aspects of the relevant physical phenomena that he portrayed using and, secondly, that it became the basis for discussion by students other issues lead to better understanding of physical phenomena. This requirement emphasizes the need to find methods of administration schedules such that they perform these functions in teaching physics.ukграфічний методграфікінформаційні технологіїфізичний процесфізичне явищеанімаціїgraphical methodInformation technologyphysical phenomenongraphphysical processanimationsКомп’ютерні технології при використанні графіків на уроках фізикиComputer Technology Using Graphs in Physics LessonsArticle