Стахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa LvivnaШаповал Вікторія СергіївнаShapoval Viktoriia Serhiivna2023-11-032023-11-032021Стахова Л. Інформаційно-комунікативні технології як засіб збагачення та активізації словника дітей із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня [Текст] / Л. Стахова, В. Шаповал // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 178–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14049У статті розглядаються наукові погляди щодо особливостей словника дітей передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня; теоретично обґрунтовано застосування інформаційно комунікативних технологій у роботі зі збагачення та активізації словника дітей із загальним недорозвитком мовлення.The article considers scientific views on the features of the vocabulary of preschoolchildren with general speech underdevelopment of the III level; the application of information and communication technologies in the work on enrichment and activation of the vocabulary of children with general speech underdevelopment is theoretically substantiatedukзагальний недорозвиток мовленняінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)діти передшкільного вікупасивний та активний словникgeneral speech underdevelopmentinformation and communication technologiespreschool тchildrenpassive and active vocabularyІнформаційно-комунікативні технології як засіб збагачення та активізації словника дітей із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівняInformation and Communication Technologies as a Means of Enriching and Activating the Vocabulary of Children with General Underdevelopment of Speech Level IIIArticle