Булатова Людмила ОлександрівнаBulatova Liudmyla Oleksandrivna2018-09-252018-09-252010Булатова, Л. О. Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми [Текст] / Л. О. Булатова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 127–138.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5355В статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музики, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної майбутнього вчителя.The paper deals with updating the content of vocational teacher training, particularly teachers of music, from the perspective of gender hike in the learning process. Identified the principal regulations, functions, tasks, successful implementation of advanced concepts and proposed on this basis, conditions for the formation of professional readiness of future teachers.ukгендерна парадигмагендерний підхідпрофесійна готовність«скритий навчальний план»егалітарні відносинигендерна свідомістьгендерний аналізпринципи і умови організації навчанняgender paradigmgender approachprofessional commitment«hidden curriculum»egalitarian relationshipsgender awarenessgender analysisprinciples and conditions for trainingПроблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигмиThe Problem of Formation of Professional Preparedness of the Future Teachers of Music in the Context of Gender ParadigmsArticle