Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2018-01-182018-01-182012Семеног, О. М. Індивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсу [Текст] / О. М. Семеног // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – Київ : ТОВ ВД «ЕКМО», 2012. – Вип. 5. – С. 174–179.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3645Стаття присвячена структурному та семантичному змісту навчальних книг (серія "Педагогічна освіта - XXI століття"), підготовленої дослідницьким центром освітніх технологій СухомлинськогоНаціонального університету м. Миколаєва (керівник - А.Пехота). Доведено, що ключ Поняття педагогічного дискурсу - індивідуальність педагога та педагогічні технології, представлені в вимірах основних ідей - істина, краса, мораль і цінність.The article is devoted to the structural and semantic content of educational books (series "Teacher education - XXI century»), prepared by the researchersteam of educational technologies center of SukhomlynskiyNational Universityof Mykolaiv (head - A.Pehota). It is proved that the key concepts of pedagogical discourse – teacher’s individuality and pedagogical technologies presented in the dimensions of core ideas are truth, beauty, morality and value.ukeducational bookpedagogical discourseteacher’s individualityнавчальна книгапедагогічний дискурсіндивідуальність викладачаІндивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсуTeacher’s Individuality in Projection of Pedagogical DiscourseArticle