Козлова Людмила ОлександрівнаKozlova Liudmyla Oleksandrivna2024-11-222024-11-222014Козлова Л. Використання спеціальних засобів та прийомів при формуванні та корекції граматичної будови мови у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня [Текст] / Л. Козлова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 122–127.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16033У статті висвітлені особливості використання спеціальних засобів та прийомів при формуванні та корекції граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, розглянуто, як особливим чином організована мовленнєва діяльність дітей із ЗНМ, застосування комунікативного підходу, різноманітних форм та методів навчання (включаючи ігрові) сприяють активізації різноманітних мовленнєвих проявів у дітей, розвитку та удосконаленню граматично правильного мовлення.The article highlights the features of the use of special tools and techniques in the formation and structure of grammatical correction, speech in preschool children with general speech underdevelopment III level, disclosed matters as specially organized speech activity of children with general underdevelopment of speech, the use of the communicative approach, various forms and methods of training (including game) promote activation of various manifestations of speech in children, the development of the improvement that is grammatically correct speech.ukграматикаморфологіясинтаксиссловозмінасловотвореннязагальне недорозвинення мовленняgrammarmorphologysyntaxinflectionword formationthe general underdevelopment of speechВикористання спеціальних засобів та прийомів при формуванні та корекції граматичної будови мови у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівняThe Use of Special Means and Techniques in the Formation and Correction of the Grammatical Structure of Speech in Senior Preschool Children with General Speech Underdevelopment III LevelArticle