Kravchenko Anatolii IvanovychZelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaMoroz Liudmyla VasylivnaKravchenko Iryna ViktorivnaStakhova Larysa LvivnaLastochkina Olena VolodymyrivnaКравченко Анатолій ІвановичЗелінська-Любченко Катерина ОлександрівнаМороз Людмила ВасилівнаКравченко Ірина ВікторівнаСтахова Лариса ЛьвівнаЛасточкіна Олена Володимирівна2021-06-012021-06-012021Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку [Текст] : монографія / [А. І. Кравченко, Л. В. Мороз, Л. Л. Стахова, О. В. Ласточкіна, К. О. Зелінська-Любченко, І. В. Кравченко], за ред. А. І. Кравченка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. – 288 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10848У монографії висвітлено актуальні сучасні питання лого-корекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології. Презентовано результати теоретико-практичних розвідок щодо професійної компетенції учителя-логопеда в умовах професійного середовища з позицій забезпечення потрібного рівня якості освітніх послуги. Обґрунтовано створення нових освітніх і корекційно-розвивальних методик організації оптимального навчально-виховного процесу та соціалізації дітей із порушенням психофізичного розвитку. Визначено особливості логопедично-реабілітаційної роботи серед дітей з різними варіантами порушення психофізичного розвитку. Окреслено перспективи використання представлених розробок у процесі навчання та виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку у закладах різного спрямування. Видання адресоване науковцям, аспірантам, керівникам наукових і навчальних закладів, студентам спеціальності 016 Спеціальна освіта, педагогічним працівникам, викладачам.The monograph highlights current issues of logo-correctional and correctional-rehabilitation work with children with speech disorders of varying complexity and etiology. The results of theoretical and practical investigations on the professional competence of a teacher-speech therapist in a professional environment from the standpoint of ensuring the required level of quality of educational services are presented. The creation of new educational and correctional and developmental methods of organizing the optimal educational process and socialization of children with mental and physical disabilities is substantiated. Peculiarities of speech therapy and rehabilitation work among children with different variants of psychophysical development disorders are determined. Prospects for the use of the presented developments in the process of education and upbringing of children with mental and physical disabilities in institutions of different directions are outlined. The publication is addressed to scientists, graduate students, heads of scientific and educational institutions, students majoring in 016 Special Education, teachers, teachers.ukлого-корекційна роботакорекційно-реабілітаційна роботатеоретико-практичні розвідкипрофесійна компетенціякорекційно-розвивальні методикисоціалізація дітейпсихофізичний розвитоксоціальне замовленнямовленнєва підготовкадіагностиказасоби арттерапіїцеребральний паралічдіти-логопатикорекція заїканнязасоби фізичної реабілітаціїlogo-correctional workcorrectional-rehabilitation worktheoretical and practical intelligenceprofessional competencecorrectional and developmental methodssocialization of childrenpsychophysical developmentsocial orderspeech trainingdiagnosticsart therapycerebral palsychildren-speech therapistsstuttering correction means of physical rehabilitationЛогопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвиткуSpeech Therapy and Rehabilitation Support for Children with Psychophysical Development DisordersMonograph