Білецька Ірина ОлександрівнаBiletska Iryna Oleksandrivna2018-01-302018-01-302012Білецька, І. О. Теоретико-методологічні засади полікультурної освіти у США [Текст] / І. О. Білецька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 93–100.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3808У статті охарактеризовано загальні тенденції функціонування полікультурноі освіти у США. Розглянуто різні підходи до визначення терміна «полікультурна освіта», які найбільш поширені у вітчизняній та зарубіжній педагогічній літературі. Визначено фактори актуалізації проблеми полікультурноі освіти 'у сучасному американському суспільстві.General tendencies of multicultural education functioning in the USA have been characterized in the article. The author analyzes different approaches to the definition of the term «multicultural education» which are the most used in native and foreign pedagogical literature. The factors of multicultural education actualization in modern American society are mentioned.ukполікультурністьполікультурна освітаконцепціяетнічне розмаїттяамериканське суспільствоmulticulturalismmulticultural educationconceptethnic diversityAmerican societyТеоретико-методологічні засади полікультурної освіти у СШАTheoretical and Methodological Basis of Multicultural Education in the USAArticle