Гриценко Ірина МиколаївнаHrytsenko Iryna Mykolaivna2021-07-152021-07-152021Гриценко, І. М. Використання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] / І. М. Гриценко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 199–204.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11076У статті розкрито педагогічні аспекти використання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах сучасного освітнього простору. Констатується, що доцільним є використання гімнастичних, акробатичних, легкоатлетичних вправ, засобів психічного вправляння, дихальних вправ, вправ на розслаблення, гімнастики для очей, а також рухливих ігор, що здійснюють цілеспрямований вплив на компоненти психомоторики, використання яких на уроках фізичної культури та в процесі позаурочної діяльності спрямовано на покращення стану сенсорики, моторики та когнітивної сфери учнів означеної нозології.The article discloses the pedagogical aspects of the use of motor activities in the process of correction of the psychomotor sphere in children with intellectual disorders in the context of modern educational space. It is stated that it is expedient to use gymnastic, acrobatic , athletic exercises, mental exercises, respiratory exercises, exercises for relaxation, gymnastics for eyes, as well as moving games that carry out targeted effects on the components of psychomotorics, the use of physical culture in the process of physical culture and in the process. Extraurial activity is aimed at improving the state of sensor, motility and cognitive sphere of students of the identified nosology.ukзасоби рухової діяльностікорекціяпсихомоторна сферадіти з інтелектуальними порушеннямиmeans of motor activitycorrectionpsychomotor spherechildren with intelligent violationsВикористання засобів рухової діяльності в процесі корекції психомоторної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннямиUse of Motor Activity in the Process of Correction of the Psychomotor Sphere in Children with Intelligent ViolationsArticle