Подосиннікова Ганна ІгорівнаPodosynnikova Hanna IhorivnaПроніна А. А.Pronina A. A.2022-01-172022-01-172021Проніна, А. А. Лінгвометодична характеристика британських інтернет-видань як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у читанні в учнів 9 класу ЗЗСО [Текст] / А. А. Проніна ; наук. керівник А. І. Подосиннікова // Філологічні студії : збірник статей студентів, магістрів, молодих учених / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [гол.ред.: В. В. Герман]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – С. 46–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11769У статті охарактеризовано лінгвометодичні особливості британських інтернетвидань як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у читанні в учнів 9 класу ЗЗСО. Уточнено поняття іншомовної комунікативної компетентності. Визначено важливість наближення навчальної обстановки до реальних ситуацій спілкування завдяки автентичним матеріалам, які представляють сучасні англомовні інтернет-видання.The article describes the linguomethodic features of British online publications as a means of forming English-language competence among pupils of the 9th grade of GSEI. The concept of foreign language communicative competence has been clarified. The importance of bringing the educational environment closer to real communication situations due to authentic materials presented by modern English-language online publications is determined.ukіншомовна комунікативна компетентністьЗМІполікультурна особистістьміжнаціональне спілкуванняавтентичні матеріалиforeign language communicative competencemass mediamulticultural personalityinterethnic communicationauthentic materialsЛінгвометодична характеристика британських інтернет-видань як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у читанні в учнів 9 класу ЗЗСОLinguometodic Characteristics of British Online Publications as a Means of Forming English-Language Competence Among Pupils of the 9th Grade of GSEIArticle