Дєнєжніков Сергій СергійовичDieniezhnikov Serhii Serhiiovych2019-02-262019-02-262011Дєнєжніков, С. С. Пізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософії [Текст] / С. С. Дєнєжніков // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 92–95.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6761Стаття присвячена проблемі пізнавально-виховного потенціалу семінару з трансгуманізму в курсі філософії у вищий школі у умовах сучасності. Особливий акцент в статті присвячений методичним, організаційним та виховним аспектам впровадження новітніх досліджень в галузі філософії науки з проблем трансгуманізму у навчально-виховний процес вищої школи.This article is devoted to the problem of heuristic and educational potential of the seminar of transhumanism in course of philosophy in high school in terms of modernity. Particular emphasis in the article is paid to methodological, organizational and educational aspects of the implementation of the latest research in seminars of philosophy on transhumanism in the educational process of higher education.ukсемінар з філософіїнавчально-виховний процесевристичний потенціалтрансгуманізмвища школаseminar on philosophyeducational processheuristic potentialtranshumanismhigh schoolПізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософіїThe Heuristic and Educational Potential of Transhumanism’s Seminar in Courses of Philosophy in Higher Education: Contemporary ChallengesArticle