Корж-Усенко Лариса ВікторівнаKorzh-Usenko Larysa ViktorivnaМартиненко Дар’я ВолодимирівнаMartynenko Daria Volodymyrivna2018-01-222018-01-222012Корж-Усенко, Л. В. Пріоритети політики «освіченого гетьманату» К. Розумовського [Текст] / Л. В. Корж-Усенко, Д. В. Мартиненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 12–20.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3686Устатті праналізовано пріоритетні напрями та зміст політики «освіченого гетьманату» Н. Розумовського, визначені їх якісні та кількісні показники; доведено, що високий рівень освіченості українців у XVIII ст. досягався завдяки діяльності розгалуженоїмережізакладів національного шкільництва.K. Rozumovskiy's priority directions and maintenance of politics of «enlightened hetmanat» are analysed in the article, their quality and quantitative indexes are certained; the high level of Ukrainians' education in XVIII of century was arrived due to activity of the widely developed network of national schools is proved in the article.ukК. Розумовський«освічений гетьманат»національне шкільництвоБатуринський університеттрадиції вихованняK. Rozumovskiy«enlightened hetmanat»national communityBaturyn universitytraditions of educationПріоритети політики «освіченого гетьманату» К. РозумовськогоK. Rozumovskiy's Priorities of Policy of «Enlightened Hetmanat»Article