Ярош Наталія ВолодимирівнаYarosh Nataliia Volodymyrivna2019-02-262019-02-262011Ярош, Н. В. Інтегрування знань у шкільному курсі суспільствознавства (60-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. В. Ярош // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 99–102.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6763У статті розкриваються особливості інтегрування знань у курсі суспільствознавства з предметами природничого і гуманітарного циклу. Було встановлено, що поєднання знань давало можливість більш повно розкрити основні поняття і факти з даного предмету.The article covers features of integrating social science knowledge in the course of things natural and humanities. It was found that the combination of knowledge made it possible to reveal more fully the basic concepts and facts on this subject.ukінтеграціяміжпредметні зв’язкивзаємозв’язоксуспільствознавствоintegrationcross-curricular approachrelationshipsocial scienceІнтегрування знань у шкільному курсі суспільствознавства (60-ті рр. ХХ ст.)Integration of Knowledge is in the School Course of Social Science (60-th ХХ of Century)Article