Васько Ольга ОлександрівнаБілєр Оксана СлавіківнаVasko Olha OleksandrivnaBilier Oksana Slavikivna2024-06-142024-06-142023Vasko O. O. Online Lecture Strategies for Quality Training of Future Primary School Teachers [Текст] / O. O. Vasko, O. S. Bilier // Educational Dimension. – 2023. – Vol. 9. – P. 120–135.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15027Мета дослідження полягає визначенні ознак онлайн-лекцій, сутнісних характеристик і можливостей реалізації стратегій їх проведення у підготовці майбутніх учителів початкових класів. Дослідження проводилося зі здобувачами першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта одного із державних університетів України. Для його реалізація здійснили аналіз літератури за напрямом наукового пошуку, що дало можливість визначити понятійний апарат і теоретичну основу дослідження. Спираючись на це визначили стратегії якісної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Що знайшло практичну реалізацію в побудові моделі структури онлайн-лекції яка сприятиме ефективному її проведенню. На основі узагальнення практичного досвіду до кожної із структурних частин онлайн-лекції, дібрано і впорядковано засоби, інструменти та прийоми, які сприяють активній взаємодії, залученню студентів та рефлексії. Перспективи подальшого дослідження теми вбачаємо: у розвитку і вдосконаленні існуючих стратегій та моделі структури онлайн-лекції для ефективної підготовки майбутніх вчителів початкових класів; у дослідженні впливу онлайн-лекцій на академічні досягнення та мотивацію студентів; у розробці і впровадженні нових технологій та інструментів для покращення якості онлайн-лекцій. Результати дослідження можуть бути використанні науковцями, викладачами закладів вищої освіти, академічними керівниками і менеджерами, для забезпечення якісної та ефективної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у онлайн-середовищі.The purpose of the study is to reveal the theoretical foundations and practical aspects of online lecture strategies for quality training of future primary school teachers. The research was conducted with students of the first (bachelor's) and second (master's) levels of higher education in the speciality 013 Primary education of one of the state universities of Ukraine. For its implementation, the analysis of literature was carried out in the direction of scientific research, which made it possible to determine the conceptual apparatus and theoretical basis of this study. Based on this, strategies for quality training of future primary school teachers were determined. What found practical implementation in the construction of the structure of the online lecture, which will contribute to its effective conduct. Based on the generalization of practical experience for each of the structural parts of the online lecture, means, tools and techniques that promote active interaction, student involvement and reflection have been selected and organized. We see prospects for further research on this topic: in the development and improvement of existing strategies and structures of online lectures for effective training of future primary school teachers; in the study of the impact of online lectures on academic achievement and motivation of students; in the development and implementation of new technologies and tools to improve the quality of online lectures. The results of the study can be used by scientists, teachers of higher education institutions, academic leaders and managers to ensure high-quality and effective training of future primary school teachers in the online environment.ukонлайн-лекціястратегії проведення онлайн-лекцій підготовка майбутніх вчителів початкових класівonline lectureonline lecture strategiestraining of future primary school teachersОнлайн лекційні стратегії для якісної підготовки майбутніх учителів початкової школиOnline Lecture Strategies for Quality Training of Future Primary School TeachersArticle