Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262015Каленик, М. В. Методика вивчення питань сучасної фізики [Текст] / М. В. Каленик // Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : матеріали І Міжрегіональної науково-методичної конференції / за ред. О. М. Завражної. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – С. 25–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1784Перевантаженість освітньої програми істотно впливає на зниження пізнавального інтересу учнів. Можливий вихід з цієї ситуації - формування в учнів наукового методу пізнання, який дозволить їм творчо застосовувати його до рішення різноманітних завдань і самостійно розширювати сферу власних знань.Congestion educational program to reduce significantly affects cognitive interest of students. Possible way out of this situation - the development of students' knowledge of the scientific method, which will allow them to creatively apply it to solving various tasks independently expand the scope of their knowledge.ukметодика фізикисамостійна діяльністьпитання сучасної фізикиелективний курсmethods of physicsquestions of modern physicsindependent activityselective courseМетодика вивчення питань сучасної фізикиMethodology for the Study of Modern PhysicsArticle