Ніколаї Галина ЮріївнаNikolai Halyna Yuriivna2019-11-142019-11-142008Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти: методологічний дискурс [Текст] / Г. Ю. Ніколаї // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 338–346.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7931У статті розглянуто методологічні орієнтири дослідження проблеми розвитку музично-педагогічної освіти, серед яких основні закони діалектики, принцип історизму та синергетична парадигма, що дозволяє виявити передумови виникнення галузі, основну внутрішню суперечність як джерело її саморозвитку, здійснити діалектичну періодизацію та науково обґрунтований прогноз.The author dwells upon the methodological cornerstones of the research of the development of musical pedagogical education, namely the basic dialectic laws, the principle of historicism and synergetic paradigm, which helps reveal the premises of the foundation of this sphere, the main inner contradiction, which serves as the source of its self-development, make dialectic periodization and scientifically grounded prognosis.ukмузично-педагогічна освітазакони діалектикипринцип історизмусинергетична парадигмаmusical pedagogical educationdialectic lawsprinciple of historicismsynergetic paradigmРозвиток музично-педагогічної освіти: методологічний дискурсThe Development of Musical and Pedagogical Education: a Methodological DiscourseArticle