Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana Leonidivna2018-09-102018-09-102010Парфілова, С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів [Текст] / С. Л. Парфілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 190–197.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5244У статті висвітлено теоретичні позиції щодо розуміння навчально-пошукової діяльності молодших школярів. Навчально-пошукову діяльність розглянуто як функціонально пов'язану низку етапів, що мають реалізуватись послідовно і комплексно та спрямовані на забезпечення самостійноїпошуковоїактивності учнів.In the article the theoretical positions of junior schoolchildren' learning-searching activity's understanding are elucidated. The learning-searching activity is considered as functionally connected series of stages, realized logically in complex, and directed on the pupils' independent searching activity providing.ukнавчально-пошукова діяльністьмолодші школярісамовизначенняпізнавальні завданнярозвивальне навчанняlearning-searching activityjunior schoolchildrenself-definitioncognitive tasksdeveloping teachingСучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнівThe Modern Approaches to the Pupils' Learning-Searching ActivityArticle