Солощенко Вікторія МиколаївнаSoloshchenko Viktoriia Mykolaivna2023-03-092023-03-092022Солощенко В. Принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні [Текст] / В. Солощенко / Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : зб. наук. праць / [редкол.: С. В. П’ятаченко (голова), І. Б. Іванова, З. В. Савченко та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – С. 114–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13128У статті висвітлено принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні. Продемонстровано, що Інститут міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є яскравим прикладом плідної взаємодії між громадськістю та владою на усіх рівнях, а саме: державний (між міністерствами), регіональний (між органами місцевої влади та органами місцевого самоврядування), локальний (між центрами зайнятості), суспільний (між громадськими організаціями, освітніми установами) тощо. Доведено, що основними принципами реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є усвідом– лення чітких цілей, існування реальних механізмів, наявність інструментів щодо реалізації концепції освіти впродовж життя.The article highlights the principles of implementation of the concept of adult education on the example of the Institute of International Cooperation of the German Association of People’s Universities in Ukraine. It is demonstrated that the Institute for International Cooperation of the German Association of People’s Universities in Ukraine is a shining example of fruitful interaction between the public and government at all levels, namely: state (between ministries), regional (between local authorities and local governments),local (between centers) employment), public (between public organizations, educational institutions), etc. It is proved that the main principles of the concept of adult education on the example of the Institute of International Cooperation of the German Association of People’s Universities in Ukraine are awareness of clear goals, the existence of real mechanisms, tools for implementing the concept of lifelong learning.ukосвітаосвіта дорослихінститутуніверситетнародний університетміжнародне співробітництвоасоціаціяконцепціяпринципУкраїнаНімеччинаeducationadult educationinstituteuniversitypeople’s universityinternational cooperationassociationconceptprincipleUkraineGermanyПринципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в УкраїніPrinciples of Implementation of the Concept of Adult Education on the Example of the Institute of International Cooperation of the German Association of People’s Universities in UkraineArticle