Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaКарпенко Олена ОлександрівнаKarpenko Olena Oleksandrivna2019-02-212019-02-212019-02-15Ласточкіна, О. В. Використання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільниками [Текст] / О. В. Ласточкіна, О. О. Карпенко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 27–29.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6714У статті схарактеризовано метод наочного моделювання, що пропонується використовувати як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.В статье предложена характеристика метода наглядного моделирования; этот метод предлагается использовать как средство развития связной речи дошкольников с общим недоразвитием речи.The article proposed a characteristic of the visual modeling method. This method is proposed to be used as a means of developing coherent speech of preschoolers with a general underdevelopment of speech.ukметод наочного моделюваннястарші дошкільникизв’язне мовленняvisual modeling methodsenior preschoolersconnected speechметод наглядного моделированиястаршие дошкольникисвязная речьВикористання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільникамиUsing Visual Simulation Logopedic Work with PreschoolersArticle