Ткаченко О. Л.Tkachenko O. L.2018-09-032018-09-032011Ткаченко, О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку професіоналізму вчителя географії [Текст] / О. Л. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 444–452.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5213У статті визначені сутнісні характеристики й складові професіоналізму діяльності вчителя географії, етапи та ознаки його професійного розвитку. Дослідження психолого-педагогічних засад професіоналізму вчителя дозволило обґрунтувати основні аспекти професіоналізму вчителя географії.Investigation of psychological pedagogical characteristics of teacher proficiency gave the possibility to identify the basic aspects of geography teacher proficiency development. Key characteristics and components of geography teacher proficiency development the stages and features of professional development are defined in this article.ukпрофесіоналізм діяльності вчителя географіїпедагогічна майстерністьгуманістична спрямованість діяльностіпрофесійна компетентністьпедагогічні здібностітворчість вчителя географіїетапи розвитку професіоналізму вчителя географіїgeography teacher proficiency developmentpedagogical creativityhumanistically aimed activityprofessional competence pedagogical abilitiestechniquecreativity of geography teacherstages of geography teacher proficiency developmentПсихолого-педагогічні аспекти розвитку професіоналізму вчителя географіїPsychological Pedagogical Aspects of Geography Teacher Proficiency DevelopmentArticle