Чистякова Ірина АнатоліївнаChystiakova Iryna Anatoliivna2019-01-102019-01-102010Чистякова, І. А. Концептуальні засади застосування мережевих технологій в освітніх інноваційних процесах [Текст] / І. А. Чистякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 73–80.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6485У статті розглянуто проблему застосування мережевих технологій в освітніх інноваційних процесах. Подано основні концептуальні засади розвитку мережевих технологій. Проаналізовано основні принципи мережевих технологій, визначено підходи до розуміння сутності цього поняття.The author draws attention to the problem of using network technologies in educational innovation processes. The article provides a basic conceptual foundations of network technologies. The basic principles of network technologies and the approaches to understanding the essence of this notion are characterized in the article.ukмережанавчальна мережамережева технологіявзаємодіяспівпрацяпедагогічна технологіянеієрархічна структураnetworklearning networknetwork technologyinteractioncollaborationeducational technologynon-hierarchical structureКонцептуальні засади застосування мережевих технологій в освітніх інноваційних процесахConceptual Foundations оf the Use оf Network Technologies іn Education Innovation ProcessesArticle