Алексенко Світлана ФедорівнаAleksenko Svitlana Fedorivna2020-03-102020-03-102018Алексенко, С. Ф. Особливості вербалізації адресант-адресатних відносин в медійному дискурсі (на матеріалі британських жіночих глянцевих журналів) [Текст] / Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Лінгвістика. – Херсон : ХДУ, 2018. – Випуск 34, т. 2. – C. 146–149.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8735Статтю присвячено вивченню засобів вербалізації адресант-адресатних відносин у медійному дискурсі. Категорія адресованості трактується як наскрізна лінгвопрагматична ознака усіх структурних компонентів лінгвосеміотичного простору жіночих глянцевих журналів. Адресатність як латентну діалогічність текстових утворень розглянуто на синтаксичному та лексико-семантичному мовних рівнях.The article deals with the study of verbalization means of the addresseraddressee relations in the media discourse. The category of addressee orientation is viewed upon as a permeating feature of all structural components of the linguosemiotic space of glossy magazines for women. The factor of the addressee as revealed in a latent dialogue organization of texts has been tackled on the syntactic and lexico-semantic language levels.ukмедійний дискурсдискурс глянцевих журналівадресант-адресатні відносинилінгвопрагматичні ознакилатентність діалогуілокутивний намірсуб’єктивна модальністьадресованістьmedia discoursediscourse of glossy magazinesaddresser-addressee relationslinguopragmatic featureslatent dialogueillocutionsubjective modalityaddressee orientationОсобливості вербалізації адресант-адресатних відносин в медійному дискурсі (на матеріалі британських жіночих глянцевих журналів)Verbalization Peculiarities of the Addresser-addressee Relations in the Media Discourse (on the Basis of the British Glossy Magazines for Women)Article