Рибалко Л. М.Rybalko L. M.2018-01-292018-01-292012Рибалко, Л. М. Сучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти [Текст] / Л. М.Рибалко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 105–111.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3790Устатті проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід інтеграції змісту природничо-наукової освіти, теоретично обґрунтовано сучасні підходи до інтеграції змісту природничо-наунової освіти: інтегративний, системний, структурний, синергетичний, прогностичний, дедуктивний та еколого-еволюційний.Domestic and foreign experience of integration of maintenance of natural-science education is analyzed in the article, the modern going is grounded in theory near integration of maintenance of natural-science education: integration system, structural, deductive and ecology-evolutionary.ukінтеграціяінтегративний підхідприродничо-наукова освітапідходи до інтеграціїзнаньintegrationapproachnaturally scientific educationgoingis near integration of knowledge'sСучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освітиModern Approach to Solving the Problem of Integration of the Contents of Natural-Science EducationArticle