Маринова Д.Marynova D.2021-04-082021-04-082015Маринова, Д. Самостоятельная работа как способ создавать и поддерживать у учащихся интерес к математике [Текст] / Д. Маринова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 58–60.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10512В данных тезисах указывается на возможность создавать и поддерживать у учащихся интерес к математике, используя специально подобранные задачи. Часть этих задач ученики могут решать самостоятельно.This summary shows possible ways of creating and maintaining interest in mathematics through carefully selected tasks. Some of these tasks can be done by students independently.ruзадачиинтерес к математикеметодикаtasksinterest in MathematicsmethodologyСамостоятельная работа как способ создавать и поддерживать у учащихся интерес к математикеMaintaining Students' Interest in Mathematics Through Individual WorkArticle